Laugh today and cry tomorrow.

Igår mötte jag först Eve, Linnéa, Vincent, Egil och Markus inne i stan och hängde där ett tag. Sen åkte jag, Linnéa och Eve hem till mig och hade wii-night! Vi åt pannkakor, spelade Excite truck, Just dance 2 och Marioparty 8 (?) och kollade på How I met your mother tills båda rödtottarna hade somnat, då gick vi och la oss och råkade sova till tjugo i tolv, oops!
Idag har jag i princip tränat Paolo Roberto-passet och duschat. Just nu försöker jag äta lunch/middag i form av något kött med broccoli och sås, men jag är stressad och har helt tappat aptiten. Om en timme går bussen mot Aastin och jag vet inte riktigt om jag har något jag måste göra innan dess, men stressad är jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0