Med det där fåniga smajlet fastlimmat i ansiktet..

Hehehe.. ehehe.. ehm..

Idag har jag solat (vem kunde tro det?!) och varit hos mammas kompis Outi. Det var jättemånga där den här gången faktiskt, till och med pappa och Daniel följde med. De typ drog om hennes telefonledning och fixade datorn, händig familj jag har! Men vi blev kvar där ett tag så kom först hem vid halv elva istället för sju-åtta som mamma sagt..

Imorgon fyller pappa (och typ halva världen känns det som) år, så då blir det lite gäster och tårta om jag har förstått det rätt. Fast jag måste (!) städa mitt rum först, man hittar allt möjligt på mitt golv.. Bikini, dragspel, kläder, bodybutter, böcker, sand och skräp, pennor, filtar.. ja, you name it. Det kommer bli en jobbig period i mitt liv känner jag.

Förresten, jag har inte sagt vad jag köpte på Island va, förutom godis? Jag köpte två bodybutter från The Body Shop (var mycket billigare där + rea, fick ett stort och ett litet för 100:-!), isländska vantar (blåmönstrade, stickade tumvantar), en t-shirt (min vanliga souvenir) med texten "Don't fuck with Iceland, we may not have cash but we got ash" (jag tyckte den va lite rolig, okej? Fast jag ville ha en annan men den fanns inte där vi köpte), onödiga port-itlappar i form av pratbubblor, tröjtryckspennor och en picknickfilt (you can never have too many of those..).

Myggbett, myrbett och soleksem </3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Värst vad mycket saker du köpte. Jag tyckte att mina 3 saker var många.

2011-05-01 @ 13:52:09
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0