Memories have left you broken and the scars have never healed.

Idag mina vänner har jag varit på besök i mitt kanske blivande medryttarstall. Nejmen, jag följde med Jojjo och Amanda, som nu båda har blivit medryttare. Det var fina hästar och väldigt trevliga människor där. Vårjackan var dock inte mitt smartaste val, inte tygskor heller, jag fick stå ute och frysa i några timmar så nu vill jag mest bara lägga mig i en varm och skön säng.. Stallet ligger i Rosersberg förresten (nästan Märsta), men det är inte så farligt långt att åka. Tyvärr så missade vi pendeln precis när vi skulle hem, så då tog det 1½ timme.. kul! Jag och Jojjo delade på en stor twix och en liten chipspåse på vägen hem, god middag vid elvatiden i Karlberg! Selectamaskiner alltså.. vad skulle man göra utan dem?

Mina fredagsplaner verkar lösa sig trots allt. Allt ser ljust ut för tillfället (förutom mörkret utanför mina fönster då..). Livet leker! Typ. Jag är trött. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0