Mistakes does not define you now, they tell you who you're not.

Min skoldag idag var så värd. Först hade jag matte då vi bara fick tillbaka matteprovet (jag fick VG+, mitt liv kommer gå under!!!! Ehm hehe. Ett vg-poäng till/slarvfel mindre och så hade jag klirrat MVGt.), fysikprovet och fyrikrapporten. Sen hade vi lunch och håltimme (ingen fysik) då jag passade på att åka till Vällingby för att köpa ridvantar på ÖB, men tydligen säljs inte sänt där längre. Jag köpte en billigare variant av Magnum (5:-) och tuggummi istället. När jag kom tillbaka till skolan så hade biologin tydligen ställts in (efter att alla suttit och väntat i 1½ timme..), så då var det bara till att cykla hem.

Jag har faktiskt gått runt i shorts och linne ett tag idag, utomhus! Det ni. Det har varit uuuuunderbart väder! Vi red ute hela ridlektionen också, jättehärligt! Först skrittade vi och travade runt på galoppbanan och sen galopperade vi i paddocken (fast lilla Afrodite som jag satt på tyckte att tvärstanna var mycket bättre, och bockade lite sådär om man inte delade hennes åsikt). Två ramlade av, hehe.


Ja, mina ben är sådär bruna. Året om. Eller                             Fröken fräken.
så fuckade kameran sig. Take your pick.


Klad chey. Nysolad. Lösa, inbakade flätor är fina. Fast inte mina, men jag gillar dem iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0