Nice people, good times, no regrets.

Igår kväll var superkul, trots lite missöden som gjorde att allt slutade lite annorlunda än planerat. Och jag har tillslut kommit fram till en sak, det tog sin tid, men nu känner jag mig fri! Äntligen. Och bortsett från att Eves kelsjuka katt jagade mig i en halvtimme imorse så att jag tillslut fick stänga in mig i badrummet, tvätta armar och ben som börjat få utslag och klä på mig, så har den här dagen varit väldigt bra. När jag kom hem berömde pappa mig för gårdagens städning och jag hittade en tårta i kylskåpet. Idag är det söndag, och jag mår tipptopp! Ovanligt och underbart.

Jag har inga hela strumpbyxor längre, eller kanske stickade, men inga nylon. De sista gick sönder påväg från Aastin igår kväll. På nåt konstigt sätt lyckades jag ramla i en nedförsbacke och landa på insidan av knäet, utan att ta emot mig händerna.. Skumt. Några skrubbsår på benet gör inget (som jag så fint sa "Åh! Jag blöder! :D"), men hål i strumpbyxorna make me go sadface.

Nu ska jag plugga in kemin som jag har prov på imorgon, wiiihooo!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Var sitter insidan av knät? Är det delen av knät som är närmast andra benet eller? :p

2011-04-04 @ 20:00:03
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0