Off to Iceland.

Grymt rolig kväll igår! Efter att ha suttit på samma buss som Johan Palm i över en halvtimme, eftersom vi tog den enda bussen vi inte skulle ta, så kom vi fram till Grisslinge (Värmdö). Det visade sig vara en supermysig badplats där. Vi gjorde upp en liten eld, grillade korv och hade massa kul. Det var jag som kom med grillkvällsidén men alla mina kompisar bangade till slut haha men det var jättetrevligt med Jojjo, Aastin, Nils, Axel, Leslie, Samuel, Pierre, Elias, Marris och Annie också! Gosh vilken bra start på lovet!

Axel: "Jag vet inte riktigt om det känns bra när Nils säger att han tar hand om min korv.."

Nu har jag precis packat klart, fick byta väska två gånger men nu får det plats! Snart kommer taxin och då drar vi till Arlanda och sen Island. Det ska bli kul, men nu får jag nästan lite ångest för att det är så fint väder här. Det är varmt att gå runt i bara långt linne ute (inga leggins eller strumpbyxor!) så det känns ju lite synd att missa det. Jaja, jag kommer att ha jättekul säkert och det lär väl vara liknande väder när jag kommer hem.

Ha ett trevligt lov everybody! Jag kommer hem mitt på dagen på torsdag och vill gärna hitta på något skoj resten av lovet! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

grisslinge är inte så svårt att hitta till ;D mitt land är där i närheten ;) <3

2011-04-16 @ 12:49:10
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0