Ser jag ut som en Jessica?

Kemi kan gå och ta sig. Provet gick ↓ (det är en nedåtpil, representerar *tummen ner*), men ett g borde det väl bli.
Kvällen har spenderats hos Jojjo, hon råkade lämna sin mobil i min jacka i lördags så nu fick hon tillbaka den. Hon köpte ett wii i veckan så vi spelade lite på det, men det kändes lite annorlunda än mitt. Kontrollerna låter jättemycket när man spelar Mariokart, man blir nästan rädd!
"Bachelorette Sverige" är ett rätt underhållande program förresten, men är det någon som vet hur gammal tjejen är? Vi tycker att hon ser lite 30-årig ut (typ 33), men de flesta killarna är typ 25-30..
Nu ska jag träna min lilla mage lite, ciao!

Btw, läs rubriken..

Kommentarer
Postat av: Elin

nej som en linnea!! :D <3

2011-04-05 @ 18:07:48
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0