Svårflörtat.

Hehe, paranoida jävel.. eller? Dunno.

Idag hittade jag årets första fästing på bebben, den var stor och äcklig. Surprise surprise. Jag råkade rycka bort en står hårtuss i räddningsaktionen, det tyckte plutten inte om. Förresten har han börjat bo ute dygnet runt nu när det är så fint väder. Han skuttar runt lös på tomten och hittar på lite bus, mamma har faktiskt fått höja upp alla blomkrukor och stängsla in sparrisplantan för att de ska undgå hans terror. Eftersom han varit ute i två dygn nu så fick han mat, då blev han glad. Jag tycker att Biggie ska satsa på beach 2011 så här ska det inte vara någon övergödning. Hehe. Och så skymtade jag en hakpåse förut, inte snyggt.

Jag vet att ni älskar fula mobilbilder. Kolla vad stor bebis är jämfört min schnygga foppatoffla. Stor kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0