Trying to give up the drugs..

Jag försöker sluta, men det är svårt.. Jag vet inget annat sätt att få bort smärtan, men ibland hjälper inte ens the pills.. Och de är så enkla att ta, först en och sen kanske en till, kanske en imorgon också..

Nej men seriöst så tror jag inte att alvedon, ipren och sånnadär andra roliga tabletter är så superbra för kroppen, så jag brukar försöka undvika ta massa smärtstillande, men på senaste tiden har jag knaprat tabletter varje vecka på grund av huvudvärk. Jag har huvudvärk nu också. Suck. Jag har faktiskt tagit en liten tupplur till och med för att försöka sova bort värken, men det gick väl  sådär. Man är väldigt förvirrad när man vaknar och fattar inte alls om det är morgon, kväll, natt, dag eller varför man sover.

Idag planerade jag faktiskt att komma försent till fysiklektionen eftersom våran nya lärare är så bra *host*. Men när jag kom till skolan sisådär 15-30 minuter försenad så visade det sig att läraren inte tänkte dyka upp alls. Och han brukar typ bara komma på tisdagslektionerna. Jag vill ha Tatjana tillbaka. Eller Fredrik. Till och med Mammad skulle nog vara bättre än det här. Min klass kämpar faktiskt för att få fysiklektioner nu, helt otroligt. Men vi vill slippaha fyra timmar långa lektioner i trean bara för att skolan är för inkompetent för att vi ska lära oss något nu.

Efter skolan åkte jag till Vällingby och träffade Linnéa. Vi gick i affärer och hittade en trevlig 18-årspresent till Eve, men Eiras present är fortfarande ett mysterium.. Jag köpte inte en enda sak till mig själv! *stolt* (Eller jo, en sandwich stracciatella, men den kostade bara 5:- på ÖB och jag var ashungrig..). Vi satt faktiskt och pratad om något shoppingrelaterat vid middagsbordet idag. Mamma tyckte jag var bra som köper billiga kläder, Daniel tyckte att jag köper väldigt mycket kläder och pappa var smått chockad över mina kontoutdrag. För att försvara mig sa jag stolt
"Jag har faktiskt inte köpt kläder på över en månad!"
Mamma: "Jag har märkt det, jätteduktigt!"
Daniel: "Haha, typiskt tjejer och tycka de är duktiga bara för de inte köpt kläder EN månad.."
Det kanske inte är så duktigt faktiskt, man måste ju somsagt inte köpa kläder VARJE månad (har jag hört..), men om man behöver anstränga sig för att låta bli så är det ändå rätt bra gjort! Jag kände knappt igen en enda sak i affärerna förresten, SÅ länge sen var det jag kollade på kläder!

Hehe. Gulligull. Jag saknar studsmattemys.

Jag gav faktiskt bort en tröja igår, som jag gillade, tänka sig vad duktig jag är!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahaha ja du är så duktig ;D <3

2011-04-05 @ 21:29:50
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli

Vem har ni nu? I fysik? :p

2011-04-05 @ 22:38:55
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0