Jag har fortfarande inte köpt ett klädesplagg iallafall..

Jag hade jättesvårt att somna igår av någon anledning, så det var inte så kul att vakna upp småförkyld och superseg idag. Jag har ont i halsen och öronen, är öm i kroppen och stel i nacken. Men jag tror att jag är frisk snart! Jag behöver bara sova lite mer. Apropå att vara stel så upptäckte jag en sak idag - jag kan knäcka ryggar! Bara mitten av ryggen än så länge dock, Jojjo fick vara min testperson.

Jag och Jojjo var till Barkarby idag. Jag köpte tre par skor på Skopunkten och en väggklocka och galgar på Rusta (vi orkade inte gå till Ikea), och Jojjo köpte supersnygga högklackade boots. Nu behöver jag inte gå runt i trasiga skor längre, fast jag har en känsla att jag kommer göra det iallafall. Sen åkte vi hem till Jojjo och chillade till tio. Same procedure as last week madam? Same procedure as every week James.


Jag vet att det är väldigt mig att köpa babyrosa skor, men det har jag faktiskt inte gjort. Jag köpte babyblå, men det fanns ingen bild på dem.

Kommer ni ihåg kemiprovet som gick åt helvete? Det gjorde det tydligen inte, jag fick VG+! Shit assååååå. Idag dansade vi folkdans på idrotten. Hiho. Jag ska nog byta örhängen innan jag går och lägger mig, ringarna var mycket bekvämare att sova i..

Min mobil slutade ta emot sms vid sex-tiden, eller när jag nu stod och stekte pannkakor, så nu när jag startade om den blev det en smsbomb! Skojsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0