Förvirrad flicka walking down the street..

Hejsan hoppsan!
Första skoldagen efter lovet var helt okej, jag kom 25 minuter försent och sista lektionen (idrott) var inställd så dagen blev lite kortare! Efter skolan cyklade jag dirket till Jojjo och sen cyklade vi till mig, gick ut med Isa och åt tårta. Sen tog vi en liten shoppingtur i Vällingby, och jag köpte faktiskt något.. En vit tunika blev det, jag behöver lite mer vårkläder känner jag! Mango och Cubus vill jag kolla in på någon dag också, Mango verkade ha rätt fina kläder just nu. Efter shoppingturen gick jag till Anette's hud och fotvård och noppade ögonbrynen bland annat, blev rätt fina faktiskt, inga små djävulshorn ovanpå längre! Nu har jag en form att noppa efter, härligt! Efter att ha varit hemma i någon timme åkte jag till Jojjo igen, gjorde fruktsallad och hade det mysigt där.

Det var rätt läskigt när jag gick hem från bussen.. Det var ingen på gatan, så kollade jag på min mobil och när jag kollade upp igen stod en man i mörkret på trottoaren. Sen när jag hade gått några meter till hörde jag att någon sa något och kollade mig omkring men såg ingen. När jag börjar gå igen så står plötsligt en kille precis på andra sidan häcken som jag gick förbi..! Gissa om jag hoppade till.

Min nya klocka tickar jättehögt, och inte likadant som min förra klocka.. Det känns lite konstigt, jag känner mig nästan otrogen. Den är iallafall lite irriterande när man ska sova.. och lyssna på musik.. och typ allt annat.

Nu ska jag sova, mycket skojsigt som händer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Fylle-apan

In med nakenbilder på bloggen förfasen! ;)

2011-04-27 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0