We were going on kulturnatt..

Hem ljuva hem! Eller rättare sagt; barfota ljuva barfota! Jag har traskat omkring i stan i högklackat med birtday kid Eira i några timmar så det är skönt att vara skolös! Vi skulle egentligen gå på kulturnatt, men det bev inte riktigt så.. Vi traskade mest runt istället, gick på en liten utställning (jag såg en livs levande sådan där vit star wars-soldat! Fast jag hann inte fota..) och letade efter något fik eller liknande (en mysig krog kanske?) som hade öppet vid elva-tiden, men det var det inte så gott om.. Till slut hamnade vi på donken i Fridhemsplan (glamoröst nog!) och fikade varsin chokladmuffin och delade på en mjukglass med kolasås, trevligt det med.

På dagen har jag sprungit (blev sisådär 6 km, jag har ätit alldeles för många bullar och tränat alldeles för lite senaste tiden.. Plus att det var en nedrans motvind!) och varit hos Elin. Vi bakade en supersmarrig kladdkaka! Oj vad nyttig jag är känner jag.. Men men, så är det ibland!

Ni suger på att kommentera förresten. Just sayin'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0