Wherever I go I'm wondered and lost.

Chilldag idag! Skola, tv och stallet + ett litet samtal med Sofia som jag inte träffat på eeeevigheter! Men den 12e har jag bokat henne, hon är en upptagen människa. Vet ni en annan sak som jag bokat? Biljetten till Peace & Love i sommar!! Så nu är det bestämt, I'm going.

Jag red Afrodite idag som vanligt, vi börjar faktiskt få en liten connection hon och jag. Hon är en mysig pålle. Tyvärr gjorde vi inte så mycket på lektionen, skrittade bara en sväng, travade runt på galoppbanan och hoppade några hinder utomhus. Afro var lugn och fin i galoppen på hoppningen, vi kanske passar varandra rätt bra trots allt.. Hon är ju lite egen men jag börjar känna mig rätt trygg med henne, awesome!

Nu är jag lite trött och ska kolla på film tror jag.. Imorgon blir det chill och filmkväll med Elin, men vad händer på valborg egentligen? That's a good question..

Dagens tips: försök inte knäcka nacken samtidigt som ni cyklar..

Kommentarer
Postat av: Elin

WOHO till P&L och WOHO till filmkväll med mig! ;D <3

2011-04-28 @ 22:33:41
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0