Åhhejminaläsare

Heej!
Jag har inte tvättat håret sedan i onsdags, så snart är det dags igen. Jag är så äcklig och motbjudande, jag vet. Det är rätt underligt att det inte luktar äckligt om min blogg faktiskt... Nu ligger jag i min säng och försöker sjunga med Kapten Röd. Det går inte så bra, jag kan knappt några ord. Jag känner mig lite granna som ett mycket litet barn som lärt sig sina första ord.

Vet ni vad jag har gjort? Jag har brännt mer än 500 riksdaler denna vecka. Helt sjukt! Allt har lagts på vodka. Nää nu ljög jag bara. Jag har lagt allt på ostbågar och cheeze ballz!!! Hihi.

Ville bara säga att Annelis blogg är så... andhämtande eller vad fan det nu heter. Här har ni den: HÄRHÄRHÄR.

Men nu önskar jag er en mycket god natt! Sov så gött peeps! Kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0