"Det luktar grävling."

Mitt ena internet funkar inte och trådlösa vill inte funka på stationära.. bajs. I alla fall, Anneli var här igår. Vi kollade på film och svullade galet. Jag hade seeriöst lite lust att spy efteråt. Vi överskattade våran magkapacitet rätt mycket.

Det som bev över..

Idag har jag varit i stan med Sofia! Vi letade present till Linnéa men hitttade lite andra saker också. Jag hittade ett par jeans från Only för 100 kr, typ väldigt värt? Sen belev jag lite depig för typ alla mina kontanter är slut, typ 500 på e vecka? Inte bra.. får helt börja undvika att äta ute (hhar juu faktiskt lyckats med att intte shoppa nåt på hela veckan, förutom jeansen då).

Orka vrida bilder. hehe.

Imorgon var det tänkt att bi lite uttekrök, men nu känns det inte som nån är taggad.. Jaja, får väl se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0