Har jag börjat lyssna på Jonas Brothers?

Idag har jag kollat på Harry Potter 7.1 (ska ju se sista med Amanda på bio ikväll) och varit en sväng förbi Vällingby med Jojjo. Jag hittade ett par fina skor för 100:- men vet inte riktigt om det är vad jag letar efter.. Vill ha ett par "krogenskor", och de där var kanske lite för söta för det.. Jaja, jag får tänka på saken. Usch vad långa mina naglar har blivit, kan knappt använda tangentbordet längre.

Ikväll blir det somsagt bio och middag i stan med Mändiii, så nu ska jag duscha och tvätta mitt äckliga hår som inte sett schampo på en vecka. Hehe, landet makes you stop caring?

Några bilder från våran lilla campingsemester på Dansaren..

Utsikt.. syns inte så bra på bilden, men det är uppe på en kanske 10-20 m hög klippa.. Jag fick faktiskt lite svindel när jag stod på kanten och dansade maccarena!

Stort tält.. Fem pers fick plats utan problem!

Mycket packning.. Alla hade med sig ungefär en skottkärra var med packning, nånsin hört om att packa lätt?

Grillade bananer med choklad poch mashmallows i första kvällen.. mums och mys!

Hej vi kan använda konservöppnare. (och korkskruvar, knivar och allt annat vi använde för att få upp burkarna.. det tog lite tid, men det gick tillslut!)

Kommentarer
Postat av: nora

HIHIHI, jag är med på din blogg!! Den e fiiin

2011-08-22 @ 16:25:51
URL: http://snorfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0