Hemma!

Nu är jag hemma från landet för säsongen. Jag var hemma en dag förra veckan också faktiskt, men hade inte tid att skriva då, skulle på fest hos Jojjo. Under tiden jag varit borta har jag sålt cupcakes och gamla saker på loppis (tjänade kanske 350:- på två timmar?), varit på bväldigt många namnsdagsfikan och tältat på ön Dansaren i några dagar. Det var väldigt roligt där, lite jobbigt att ta sig till vattnet eftersom man fick klättra, men lite kul det med. Sen lite oupptäckta gäster när man solar topless, lägersånger som "vi skiter i samma grop" (melodi: "vi sitter i samma bil") och dansa maccarena för förbipasserande båtar höjer ju bara stämningen lite. Ni får någon bild därifrån senare, nu får ni bara från loppisen.

Idag var det tänkt att jag och Jojjo skulle se på Harry Potter (den första av de sista), men hon hittade inte den så vi chillade bara en stund. Åh, åka buss är härligt. En sån där liten sak som man kan sakna utan att veta om det. Imorgon ska jag sitta hundvakt åt Isa en stund, hon mår inte så bra och ska till veterinären, och sen ska jag förhoppningsvis till Vällingby för UM och leta presenter. På kvällen blir det nog bio med Amanda, jag börjar få igång mitt vanliga liv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0