I forgot to say out loud how beautiful you really are to me.

Tjabba tjena hallå! Här händer det inte så mycket, har köpt busskort (och kommit på att 120 dagar räcker längre och är billigare än HT-kort), ridit och planerat resten av veckan lite. Ridningen gick bra, hästarna var lite pigga så det blev plötsliga galopper här och var, men Pyret är så trygg att sitta på även om han också flyger iväg. Planer för resten av veckan är att träffa Amanda och kanske Jojjo imorgon, Oskar Linnros på Grönan med Eve och Linnéa på torsdag, kanske buselibus med Amanda och Jojjo på fredag och sen landet.. Hoppas jag, typ, för det är nog en av de sista helgerna jag träffar Nora där, och det skulle ju va synd att missa det. Förresten så suger Pressbyrån i Spånga, de ba "vaaaa? 120 dagars busskort, det har vi nog inte. Jag fattar inte vad du menar!". Lär dig ditt jobb liksom, hallååå! Och baar btw när jag ändå inte säger något vettigt så köpte jag och Anneli massa choklad igår som vi tjockade i oss, våran app "rabble" tillät oss att göra det nämligen eftersom Marabou bara kostade 10 spänn, och vem bangar på det liksom?

Nä, nu ska jag nog plugga biologi i min ensamhet och skriva ett brev till Nora om hur underbar hon är, puss puss!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag veeeet, Spånga är så efterblivna! Jag bara heeej, kan ni lägga till ett 120 dagars frikort på det här kortet, med startdatum den 16 september? De bara öööh... va... men sen så fick jag ju som sagt nästan som jag ville.

2011-08-30 @ 21:22:27
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0