I get it!

Åh vad jag känner mig som en nörd just nu.. Jag har ju skjutit upp min labbrapport i kemi hela sommaren, och nu är det dags att ta tag i den.. Och vet ni vad? Jag tycker att det är kul. Nu alltså, när jag väl kommit igång. För vet ni vad? Jag fattar! Jag fattar kemi! Det känns typ helt amazing. Eller jag fattar ju inte allt, men kanske tillräckligt mycket för ett bra betyg. Jag har typ aldrig fattat kemi. Det här känns bra.

Medan jag låg och löste ut juicens c-vitaminhalt passade Zingo på att bita mig i hälen. Jag tror han är i tonåren. Han är jobbig. Och typ stressad hela tiden. Men jag fick på honom hans ring igen i alla fall, trots att han flög åt alla håll, men är man envis så går det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0