@Skolan.

Nu har skolan börjat! Skulle egentligen ha psykologi nu men de sa inte till oss att hon är bortrest.. Vad skönt det är med en fungerande dator! De senaste dagarna har jag träffat lite kompisar, varit på stadsvandring på Söder och bowlat med klassen, ridit en hög häst under en låg gren och följt med Anneli till hestarna och ridit Annie, barbacka till och med!

Idag ska jag nog både köpa B&J-glass för 30 spänn (så kan det gå om man laddar ner en app som heter rabble!) med Anneli och träffa Mändi. Ska bli väldigt trevligt!

Vet ni.. jag har fått skåp nere i grottan.. Det är typ som källaren, en jättelång tråkig korridor utan fönster, och med bara typ två meter i tak.. Verkligen upplyftande! Och vi ska inte läsa matte E denna termin, vi ska läsa det på våren istället. Hur dåligt är inte det?! Man kommer ju ha glömt allting. Blöh.

Nä, nu ska jag gå och se vad min klass har för sig. Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag sa faktiskt att Sonja var borta.

2011-08-25 @ 15:24:24
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0