En rätt chill söndag.

Vad trevligt att Anneli gästbloggar anonymt lite då och då.

I fredags var jag här hemma på kvällen med Jojjo, Aastin och Anneli, träffade Amanda en snabbis också. Det var najs.

The muppets.

Igår fyllde Linnéa 18, och det behövde ju firas! Jag, Eve, Eira, Sofia och x antal andra människor var på hennes mottagning. Det var kuul, har inte sett vissa av dem på flera månader. Men nu ska vi ses lite mer ofta tycker jag, ska kanske träffa dem imorgon eller någon annan dag i veckan.

Det söta födelsedagsbarnet!

Strax efter jag kommit hem från Linnéa igår så cyklade jag vidare till Kaanan. Kändes som en evighet att cykla dit, kom inte ihåg att det var så långt! Sen var det värsta festen vid caféet där typ, så det folk, åkte bilar, massvis med taxibilar, cyklar och moppar fram och tillbaka hela tiden, så det var typ apläskigt att cykla dit ensam på den långa snirkliga vägen. Träffa Sofie, Cissi och några andra där i alla fall, och sen mötte jag upp Amanda som också kom dit. Men vi kände inte så många så vi va lite asociala av oss, men det var mys. Sen den härliga en timmes långa promenaden hem genom skog, rikligt med dimma och centrum. Härligt! Jag älskar att promenera på nattenm, i alla fall med Amanda, man blir liksom aldrig trött på att gå.

Idag har jag och Amanda varit skitduktiga och lagat värsta ordentliga lunchen; ugnspotatis med kesoröra och bönsallad, mums! Sen såg vi klart filmen, Doomsday, som vi somnade till igår. Den var helt okej, men lite för blodig, splashig och psykiskt störd för min smak. Här trodde vi att den skulle handla om forskare som försökte hitta ett botemedel liksom, inte värsta störda klaner typ som äter människor och förstör allt de ser. En vag skillnad bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0