Är det gratis så är det gratis!

Idag har jag varit på saco-mässan (högskolor) med Bersin, skönt att slippa lektioner! Kom inte in på föreläsningen jag ville på för att den var fullsatt, men pratade rätt mycket med en kille från KTH, tror jag ska välja farkostteknik faktiskt, och plockade på mig massvis med gratisgrejer, allt från godis, tuggummi, pennor och port-it lappar till tygkasse och t-shirt. Lite pinsamt dock, trodde alla t-shirtar hade samma text och läste "I went to university for 5 years and all I got was this lousy t-shirt" på en, och tänkte att en sån kan jag ju ta även om den inte stämmer.. Men nu när jag kom hem insåg jag att det inte alls var vad som stod på min, på min står det "Ikväll får 107 svenskar gonorré och knappt någon av dem har jobb" hehe.. Upptäckte det efter att jag visat den för Daniel och pappa, kul! Jaja, får bli en sovtröja (vilket iofs var planen)..

Sånt kan man plocka på sig!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vill bara börja med att säga att jag kommenterar från min lur så om det blir konstigt är det inte mitt fel (a) Jag ville gå på mässan men man fick tydligen bara åka in med skolan och min mongo skola skulle åka in idag och det var när vi hade en lektion man inte fick missa -.-' hur dumt är inte det? Nu vet jag ju ingenting om efter gymnasiet.. Blir så sur!!! Ville bara klaga lite :p

2011-12-01 @ 22:18:29
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Linnéa

sv: Nej man får tydligen inte åka och komma in utan skolan... Jo jag vill jobba med barn och ungdomar men vet inte vad inom området det är jättestort nämligen.

2011-12-02 @ 16:43:03
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv sv sv: Men ååå va sur jag blir min skola sa att man inte kom in överhuvudtaget utan att åka med skolan -.- enligt dem var en lärare tvungen att säga det här är min elev hon går det och det gymnasiet..

2011-12-02 @ 17:13:37
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0