Baby come home.

Underbara morgon ♥ Börjar dagen med en kopp te, en vitlköksklyfta och en supergoda fruktsmoothie, lyssnar på Kapten Röd och planerar att se Ensam hemma 2 (såg ettan igår, bra grejer!). Börjar skolan först halv tre och sen blir det ikea och kanske skopunkten med Eve! Jag typ älskar den här dagen. Den är lite bättre än gårdagen. Igår vaknade halv sju av att jag inte kunde svälja för att det gjorde så ont i halsen (panik?!). Sen på kvällen rymde Zingo, så hela familjen fick springa runt på granntomter för att försöka hitta och fånga in honom. Tillslut kunde jag krypa fram i leran och plocka upp min lilla buse, men han var bara en tomt bort från ängarna och då hade det varit kört.. Så nu har han utegångsförbud tills vi byggt en högre hage åt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0