Epilerat benen!

Nu har jag använt epilatorn (Braun silk-épil 7 dual epilator) för första gången. Först kändes det jätteläskigt att bara lyssna på den, väldigt smärtsamt att använda den, men som tur är vänjer sig huden! När jag kom till baksidan av vaden var det nästan lite skönt att epilera, så det är bara att bita ihop! Sen får man lena ben, något prickiga men inte lika mycket som när jag vaxar som tur är.

Vi tjejer är lite konstiga egentligen, vi använder frivilligt maskiner för att slita ur alla hårstrån ur benen.. borde inte det nästan räknas som tortyr?

Nu ska jag kolla på första Harry Potter-filmen och äta choklad, dags att njuta av lovet!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag måste köpa en ny epilator min bara bryter av håret -.-



YEEEEYYY HARRY POTTER <3

2011-12-22 @ 06:53:43
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0