Gott nytt år!

Igår spenderade jag hela dagen ute på Färingsö. Först var jag och red med Anneli, mysigt men lite svårt att komma fram för att de fällt träd överallt. Sen åkte jag hem till Sofia, blev bjuden på middag och kollade på film. Och OC. Fem avsnit. Hihi. Bra serie. Shutter island är en väldigt bra film förresten för de som inte sett den, lite svårt att förstå slutet bara.


Idag är det nyårsafton! Jag ska fira med nästan alla mina bästa vänner, så det kommer bli grymt! Först ska jag på middag med alholmstjejerna och sen på förkrök hos Aastin med bland annat Jojjo, Eve och Lalla. Vet inte riktigt vad som händer sen, men natten lär väl bli ganska awesome!

Fin bild, men den tänkta nyårsoutfiten iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Om man läser boken fattar man typ slutet.

2012-01-01 @ 20:30:41
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0