Hon var med Nea på Ikea.

Shululu! Igår var Evelina min lilla pina med mig Linnea på Ikea. Hehe. Alltså jag är lite halvspeedad nu när jag snart är frisk. Sen var vi på Skopunkten, Rusta, Lindex, Toy'R'us och lite andra roliga affärer fär borta i Barkarby också! Köpte dock inget förutom fika, men hitta asfina skor som jag tror jag ska köpa senare! De är bruna med kilklack, liten snörning fram och en bred pälskant upptill som jag tycker är så fint!

Idag fick jag ett emjl från smartson, jag ska bli testpilot för Braun Silk-épil 7 Dual Epilator! Så snart ska den trilla ner i min brevlåda, och sen får jag behålla den efter månaden är slut också! Har velat testa en lite nyare epilator en mammas gamla, så det ska bli kul, men kom på igår att det kanske gör väldigt ont iallafall? Och sen måste jag använda den i en månad.. Hehe, blir intressant att se!

Planen för kvällen är middag och bio med Nora och Karin. Nya Sherlock Holmes-filmen har premiär idag, så den ska vi passa på att se!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tror inte att de vill ha en använd epilator tillbaka ;p

2011-12-16 @ 22:21:57
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ni bara är 10 minuter från mig och hör inte av er :''(

2011-12-16 @ 23:00:54
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ja och ja :D

2011-12-17 @ 13:13:38
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0