I wanted you to stay.

Äntligen jullov! Funderar på att börja lovet med att epilera benen, epilatorn kom ju igår.. lite scary! Borde göra mammas julklapp, tänkte rita en kalender, men behöver bra närbildsmotiv som jag kan förstora upp med torrpastell.. Förslag?? Typ vad som helst, gärna årstidstypiska.

Min mentor, Fredrik, som jag även haft i matte och fysik, och är nog den bästa läraren jag nånsin haft, ska sluta. Och idag gav vi i klassen honom ett kort och en liten present som tack för de här åren.. Åh, det var så sorgligt! Det var som slutet i nian all over again typ. Han skulle läsa upp vad som stod i kortet, och efter ett ord började han gråta.. Och jag.. Och många andra. Det är rätt starkt att se en vuxen man gråta måste jag säga! Vi är tydligen anledningen till att han har haft svårt att sluta, aaw..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0