Julmys!

Igår spenderade jag kvällen hos Jojjo, var eeeeevigheter sen! Underbart att träffa min lilla dreadstös igen. Idag har jag och träffat folk som jag inte sett på ett tag, eller det här året överhuvudtaget, var på Ellen Keyskolans julmarknad nämligen! Var verkligen nostalgikänsla att gå runt i gamla skolan och träffa människor därifrån. Saknar lite, ibland önskar jag att man bara kunde uppleva vissa stunder från barndomen igen! Åt mycket goda saker, köpte mig en tiara (hur många maskeradfester har jag inte saknat en sån liksom??), gick i spöktunneln och kastade yxa! Det är väldigt svårt att kasta yxa, jag kom inte så långt haha..

Jaja, nu ska jag städa klart och julpynta lite till så kommer alholmstjejerna hit på julmys vid kl 18, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0