Kvällen igår..

Jag hade en trevlig kväll igår! Problemets spelning va najs och de abndra banden va inte helt dumma heller! Krogen, Broder Tuck, kan jag rekommendera. Det är ett mysigt ställe precis vid Skanstulls tunnelbana, trevlig atmosfär och så men lite dyrt tyvärr. Tyckte verkligen att jag kände igen en kille där men kunde inte komma på att vi skulle träffats någon gång, men nu kom jag på det! Han är en skådespelare, haha skulle va lite pinsamt om jag hade gått fram och typ "asså vi måste ha träffats någon gång, känner igen dig så sjuukt mycket!". Iallafall är det han som spelar Stefan i "Jag saknar dig" och Patrik i "Patrik 1,5". Tänka sig liksom.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha det hade varit jätteroligt, om du hade gått fram till han och sagt det x)

2011-12-10 @ 13:56:35
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0