Lucia.

Idag är det lucia ifall någon har missat det, men har inga julkänslor kvar. Orkade inte sitta kvar i skolan för att se luciatåget som tydligen bara fem personer skulle delta i, så har inte haft något lussefirande heller.. Istället har jag knarkat te och halstabletter eftersom jag låter förjävligt! Är hes och har ont i halsen men mår annars bra, förutom lite yrsel ibland, så borde vara frisk till helgen iallafall! Hoppas jag inte blir yr på hästryggen sen bara, blir lite jobbigt isåfall!

Trevlig lucia!

Btw, mange makers har gjort en ny låt. Tänkte bara säga det, för dom som bryr sig om sånt. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! jag bord ringa dig för att höra hur du låter när du är hes ^^ kanske i morgon... hehe, bara för att du har hört mig :p

2011-12-13 @ 22:17:22
Postat av: nora

va surt att du är krasslig i halsen bäjbi! krya upp den för min skull!

2011-12-14 @ 23:06:14
URL: http://snorfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0