Never trust a boy.

Jag orkar inte skriva klart min filosofi i tid. Olle får överleva en försenad uppsats. Säkert min första sena inlämning på hela gymnasiet.

Har inte mycket att skriva mer än att falska människor är bland det värsta som finns.. Om man inte kan tro på vad någon säger, vad är det då för mening? Allt man har när det kommer till kritan är sitt ord, och om ingen tror på det, vad har man då? Kul att man kan leka Sherlock Holmes såhär efteråt.. Man känner sig rätt smart när man ser hur allt hänger ihop, men rätt korkad att man inte såg det tidigare.

Men jaja, inte mitt fel, inte min falskhet.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

<3

2011-12-08 @ 08:16:55
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0