Three days of shopping.

De senaste dagarna har jag shoppat, eller åtminstone kollat i affärer, både med mamma, Eve, Lalla och själv. Bromma Blocks, Kista och Vällingby, I've been everywhere! Fast inte i stan, det har jag inte orkat. Vad har jag fått hem då? Top till nyår (som iallafall jag tycker är superfin! Så nöjd.), svarta byxor (också till nyår, omg ska jag inte ha klänning på mig? Troligtvis inte, hittar ingen fin..), lång stickad tröja, trosor, örhängen och hårpuder. Allt var inte på rea, men man har väl cash efter jul liksom. Hihi. Sen har jag ridit två stora pållar vid namn Nikki och Pyret också, haft en lagomt trevlig träningsvärk efter det och mörbultat mina ben lite extra med epilatorn. Wiho!

Ni skulle få bilder på kläderna, men sen kom min brorsa och kallade mig för fjortis som fotade, så nu får ni inga.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åå du hittade iallafall lite! Tyckte inte du också den var lite dålig i år? jag brukar komma hem med flera kassar men köpte bara en tröja :O

2011-12-29 @ 20:13:27
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0