Vem har sagt att lycka inte kan köpas med pengar?

Shoppingglädje ♥ Det var ett tag sen.. Typ i våras kanske? Jag och mamma skulle bara åka till Cubus i Bromma Blocks för att kolla på en kavaj som jag spanat in lite, men hem kom vi med två kavajer, en kjol, en skjorta och ett par strumpbyxor. Ååh. Den ena kavajen är lite kortare och mer "festkavaj" och den andra är mer vanlig och "officiell". Mammas idé att vi skulle köpa båda. Allt var på rea. Mamma betalar lite. Livet är underbart. Så nu är min nyårsoutfit troligtvis komplett, frågan är lockigt hår eller rakt hår? Jag har precis lärt mig locka med plattången!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kan du? Då måste du visa mig! Jag har försökt men får aldrig till det :o

2011-12-29 @ 23:23:18
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Anneli

Mami betalade allt när jag handlade med henne ;D även det som inte var på rean. höhö annars klär jag mig i trasor tycker hon.

2011-12-30 @ 00:50:28
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0