Alla hjärtans dag.

Min skola hade verkligen satsat på en mysig alla hjärtans daglunch; hjärtformade plättar, sylt, grädde, girlanger, dämpad belysning, tända ljus, hjärtformade ballonger och riktigt smöriga kärlekslåtar i högtalarna ("I wanna know what love is"..), mysfaktor 100!
Just nu försöker jag skriva på min engelskamonolog.. Om en timme ska jag börja laga mat till min lilla dejt. Hihi. Fast det är Eira, meen vi kan väl äta hjärtformade amerikanska pannkakor i alla fall? 'Cause that's the plan.
Alla hjärtans dag är lite som gjord för att alla singlar ska känna sig ensamma. Det är inte min favoritdag precis. Lite mysig men mest en jobbig reminder. Februari är en rätt död kärleksmånad, och denna dag är rätt överskattad.
Vad har ni gjort på denna både hatade och älskade dag?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har förfrusit mina tår av mig.

Alltså, alla hjärtans dag. Jag älskar inte den, men jag hatar inte den heller. Jag bryr mig inte så mycket om den.

2011-02-14 @ 21:07:26
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0