Är jag speciell?

Snart kommer Petri hit, men när jag är klar med honom (haha) ska jag åka till JOJJO som jag inte sett på en vecka! Vi ska kanske klippa min lugg. Hehe.
Idag har jag inte gjort så mycket.. nästan inga hade förberett engelskaredovisningen så det sköts upp till nästa vecka istället. Men då slipper jag tänka på att skriva den i alla fall! Jag har ju faktiskt två prov och två inlämningar att tänka på också! Härligt, jag längtar verkligen. Fast ena provet är matte, och det är ju rätt slappt. Säger vi.
Nu har jag bara en lektion kvar på hela veckan. Imorgon är det halvstudiedag på eftermiddagen (och börjar vid 11) och på fredag är det studiedag (fast utvecklingssamtal). Awesome. Kanske faktiskt ska plugga lite på studiedagarna för en gångs skull.

(De som vill kan feel free att svara på rubriken, menar rent allmänt och annorlunda/konstig typ..)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Så klart du e! <3

2011-02-16 @ 21:07:51
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Eller asså skicka kommentaren innan den va klar.

Du är speciell på ett bra sätt inte typ konstigt speciell utan bra speciell! Hoppas du fattar hur jag menar. :) <3

2011-02-16 @ 21:10:00
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0