Bloggtorka.

Jag har inte så stor blogglust för tillfället, tyvärr. Men idag har jag upptäckt att matte är ännu enklare än vad jag trott (eller, provet kändes väldigt enkelt, och skumt nog kändes mvg-uppgifterna lättast..) och trasat sönder mitt ben lite. Vi hade hinderbana på idrotten och jag är inte världens smidigaste på att hoppa över plintar, oki? Så nu har jag nog några blåmärken.
Egentligen skulle jag till Bromma Blocks med Elin idag, men hon mådde inte så bra så vi ställde in det. Jag tänkte kanske kolla efter en klänning, eller har någon en prinssesig klänning som jag skulle kunna få låna i helgen? Eller något som ser lite barnsligt ut? Gärna rosa. Jag ska kanske leka prinsessa nämligen. Eller nästan, klä ut mig till något barnsligt ska jag i alla fall!

Inspirationsbild: Eve i hennes finkläder.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ÅÅÅ KOMMER IHÅG DET! älskar hennes kläder där haha så kul och hon bara hade en sko. och att hon sa att hon hade klätt ut sig till David när folk frågade xD

2011-02-23 @ 06:54:47
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Amanda tha Sexiiii

Svar; Jo det är super! Hon står på ett litet reservstall just nu, hon ska först flytta till det stora om 4-6 veckor, så då kan jag kolla :) <3

2011-02-23 @ 08:27:22
URL: http://mandeli.devote.se
Postat av: Anneli

Jag har ju min rosa body och en gul spetskjol :) sen kan du kanske köpa chockrosa leggins till det? Eller?

2011-02-23 @ 14:19:21
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0