But all I hear is nothing..

Usch vilka cravings jag har haft idag. Ibland känns det som att jag försöker hetsäta mig till matorgasm. Fast, jag har inte hetsätit. Men kanske hetsletat igenom matförråden? Hehe. Och bakat chocolat chip cupcakes med chokladglasyr. Mumma. Men det finns faktiskt en anledning..
Annars har jag inte gjort så mycket idag, kommit på att jag har blivit rätt kräsen med vanlig mat. Jag vill (i alla fall hemma, och för det mesta) inte längre äta ris, potatis, pasta, avokado, majs, ärtor, räkor, korv, vit fisk och lite annat.. inte mycket kvar.
Vet ni, Eira den lilla skiten ska ha konsert på måndag, så jag behöver en ny date till alla hjärtans dag! Hehe..
Idag är det P!nk på spotify som gäller. Jag tycker om hennes stil, attityd, låtar och texter. Hon har bra budskap och kör sitt eget race liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0