Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Jag vet att jag har skjutit upp den här ett tag, men jag tycker den verkar lite tråkig..
Anyway, jag har inget drömbröllop precis. Antingen vill jag ha det i en kyrka (en fin och ljus kyrka som inte känns så religiös) eller utomhus. Det ska vara lagom många gäster (inte jättestort eller jättelitet) och jag vill ha en grymt snygg, vit, hellång bröllopsklänning. Mycket mer än så kan jag inte säga, jag vill bli vigd av en präst men helst slippa höra ett enda ord om Gud.

Och ingen får ta illa upp nu, ni får gärna tro på Gud om ni vill, men för min egen del tycker jag det är rätt obehagligt och kopplar det mest till begravningar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0