Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Senaste tiden har jag börjat tänka; "vad är det värsta som kan hända?", när jag tvekar att göra något, för det är mycket värre att ångra att man inte gjort något än tvärtom. Sen går jag efter frasen "ångra aldrig det som en gång fick dig att le", för det löser ingenting att ångra. Gjort är gjort och hur mycket man än önskar att man inte gjort det så är det fortfarande gjort. Så jag ångrar inte så mycket faktiskt, finns ju en del saker som jag inte skulle göra om, men att gå runt och ångra sig är inte så stor idé. Men en sak som jag ångrar är att jag sagt vissa saker som sen kommit fram till en kompis på fel sätt, jag skulle ha sagt det direkt till henne istället. Men men, gjort är gjort somsagt, och hur mycket man än vill går det inte att ta tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0