Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag stör mig lite när folk säger att de inte har någon "typ". Man kanske inte har någon exakt typ, men visst faller man mer för vissa saker än för andra?
Min typs personlighet har humor, är snäll, rolig, omtänksam och ganska självsäker. Jag gillar inte dryga och kaxiga killar, de får gärna va skrytsamma men inte sånna som skryter för att låtsas vara coola, de är bara jobbiga.
Utseendemässigt är jag en sucker för smala killar (sisådär 0% fett) med fina magar. De ska inte vara benrangel, bara ganska väldigt så smala men med muskler, synliga eller ej. Och så gillar jag främst blondiner och brunetter, lite fjortislångt hår, mainstreamkläder och i första hand blåa ögon (fast det kvittar egentligen). Längd ca 180-185 cm över marken. Om de gillar att träna, mysa och festa är det ett plus. Fast det gillar de flesta, och dataspel. Varför spelar så många killar dataspel egentligen? Och juste ja, tydliga kindben och tydlig käklinje är lite feminint, men ack så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0