Det är inte kul längre..

Jag hatar kylan. Inte kyla rent allmänt men kylan som är nu. Jag vågar knappt gå upp ur sängen på morgonen och fryser mer än jag ens känner av längre.. Usch. Och då är det vissa saker jag inte orkar göra, och då klagas det allt, och kapisch är det bra humöret borta.
Annars har jag varit i Vällingby och shoppat med Anneli, mot slutet kom Jojjo också och sen åkte hon och jag hem till henne. Jag köpte två par trosor och ett marinblått gina-linne. Ni vet ett sånt där vanligt (som jag har i sju andra färger..), för nu utgår de tydligen ur sortimentet! Alla har ju sånna, varför ta bort dem? De borde väl sälja rätt bra?

Kommentarer
Postat av: Elin

What!? Utgår!!?? Måste till Gina! Haha <3

2011-02-09 @ 23:45:07
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0