Gotta be somebody..

Alltså, ingen får ta illa upp för att den inte kom med på nån av bilderna i inlägget innan. Jag gillar dig säkert jättemycket i alla fall, vi kanske bara inte har träffats så mycket senaste tiden..? Jag har fler jättefina kompisar, men det var redan rätt många bilder..
Nu är jag i alla fall hemma från Jojjo! Vi kollade på "American pie - the naked mile" (som jag inte hade sett!! Den var faktiskt bra.), och så klippte Jojjo min lugg. Jag tror det blev rätt bra, får se mer när jag har tvättat och fixat. Förresten vill jag ha en plattång, mest för att kunna locka håret. Det går supersnabbt ju! Någon som har tips på en bra och relativt billig plattång?
Jag har haft byxor på mig idag. Byxor!! Fast inte i skolan, men hemma för att det var kallt och jag inte orkade dra på mig flera lager strumpbyxor.. Men, byxor åker bara ner och är obekväma (vet ni hur jobbigt det är att kuta till bussen i 5 minuter med grenen en decimeter för långt ned?), tacka vet jag leggins och strumpbyxor.
Åh, imorgon är det sovmorgon. Jag har både lust att helt skita i hur jag ser ut min enda lektion och köra på osminkat, eller fixa lite extra och locka håret. Det var länge sen jag lockade håret (bortsett från några enstaka hårslingor idag). Hmm..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Haha du får xD är bara så trött på en person som spelar någon helt annan än hon är bara för att.

Har du sett daniel adams rays porträtt när han har färg i hela ansiktet? typ så men på mitt sätt. typ färg i ansiktet med en extern blixt bakom så det blir motljus och lite så haha har en bild i mitt huvud som är jätte svårt att förklara.

2011-02-17 @ 08:49:37
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Amanda tha Sexiiii

Min pappas tjej gör plattångar som jag får gratis! Jag kan flirta lite och kolla om jag kan fixa en till dig ;) <3

2011-02-17 @ 18:34:05
URL: http://mandeli.devote.se
Postat av: Anneli

Jag tänkte faktiskt på att du aldrig har på dig byxor i veckan xD

2011-02-17 @ 19:06:59
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0