Halvstudiedag.

Det tar bara 10 minuter (om ens det) att gå hem till Jojjo från min skola. Det är nice! Vi stekte pannkakor, eler, jag stekte pannkakor åt oss. Hehe. Dom var jättegoda faktiskt, och blåbärssylt är mycket godare än vad man tror.
När Jojjo skulle till skolan åkte jag hem en stund och sen in till stan och träffade Elin! Vi åt sallad på Sandy's och shoppade lite, jag köpte en mascara och en mörkblå tröja.
Det har inte gått så bra med min städning. Kläderna ligger fortfarande utspridda över hela golvet, fast nu i "sorterade" högar. Och framför min dator har jag *trumvirvel* fyra glas, en tallrik och lite annat. Och ja, jag har använt alla glasen.
Nu har jag inte mycket mer att skriva. Det känns som det mesta verkar ordna sig. Awesome.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du var väl medveten om att studiedagen blev inställd? :p

2011-02-02 @ 21:19:14
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0