I'm a hypocrite.

Ibland känner jag mig som en sån hycklare haha. Ni vet alla de där dåliga ursäkterna som man är så trött på och undrar varför personen inte bara säger som det är istället? Hehe. Ibland är jag inte så stolt över mig själv. Men det är mycket enklare att säga något än att faktiskt göra det. Och jag är inte värst, jag ska till exempel inte montera någon jävla möbel. Och vet ni, jag tycker faktiskt att det är lite jobbigt att ljuga, för vissa. Så jag brukar faktiskt försöka göra det som jag säger ("Eeeira vill du gå på bio med mig på onsdag för jag sa att jag kanske skulle göra det..?"). Haha. Fast vet ni, ibland ljuger jag så "bra" att jag faktiskt börjar tro på lögnerna själv. Det är nästan lite läskigt. Och sen tror jag att jag har gjort saker som jag inte har gjort. Creepy.

*Jag är lite förvirrad och tror att jag är på flera ställen samtidigt*
Nej, skämt åsido var det en annan sak jag ville med bilden. Den är gammal. Men.. vad hände med Eves överkropp och mitt huvud bakom trädet? Stackars Eves ben, de får stå där alldeles ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0