Jag vet vad "dnd" betyder.

Nejmen oj, nu har jag glömt bort lilla bloggen idag! Men det har inte hänt så mycket kan jag säga, min svenska är klar och inskickad och jag har precis slagit upp matteboken. YAY! Ola är min pluggmate. It's perfect. Förresten kan ni göra ett litet test, jag tyckte det var kul. Mitt minne äger märkte jag. Eller när det gäller siffror i alla fall.
Oj, jag är verkligen bra på att börja skriva på något och sen göra massa andra saker innan jag kommer på igen att jag börjat skriva. Anyway så har jag insett en sak idag; jag är inte deppig längre. Jag träffar inte folk för att undvika att bli deprimerad, jag träffar folk för att jag vill. Framsteg må jag säga. Sen är lördag- och fredagkvällar heliga små undantag, men det kan jag leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0