Music break.

Nu sitter jag och väntar på att Bea och Amanda ska svara, någon ska jag i alla fall träffa! Alltså, det är bestämt, bara inte hur, när, var, vilka.
Så sålänge tänkte jag dela med mig av min  musik som alla älskar. Not. Jag tror faktiskt inte att någon av mina bättre kompisar i alla fall gillar min musik, förutom enstaka låtar. Jag förstår inte varför..? Eller alla gillar lite mer "exotisk" musik (typ fransk skit, reggea eller nåt) och jag lyssnar nästan enbart på västerländsk musik. Men men, it makes me gay!

Apollo Drive - Papercut
"Just like a papercut, little things hurt so much."

The Script - Nothing
"They say a few drinks will help me to forget her, but after one too many I know that I'll never."

Ross Copperman - All she wrote
"She wanders all alone, this is all she's ever really known, a stranger in her skin, nothing more, it's all she's ever been."

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag lyssnar inte på exotisk musik... Typ brittisk... svenskt... amerikanskt... och jag lysnnar inte på jazz eller något sådant, eeeh!

2011-02-18 @ 23:58:48
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0