Parentes parentes parentes..

Ååh, helt galet vad trött jag är! Ikväll blir det hemmakväll fer sure. (Hmm.. jag tror jag läst Annelis blogg lite för mycket..). Imorgon däremot drar jag och Sofia till MALMKÖPING (eller något åt det hållet) och spenderar dygnet på en herrgård med afternoon tea, trerättersmiddag, mysig spa-kväll och kanske lite dagssightsing (stavning??). Naajs! Eftersom vi kommer hem vid halv sju-snåret kanske på onsdag kväll så ska jag antagligen dra direkt till Aastin eftersom det tar en stund att komma till Värmdö. Så då måste jag packa för två nätter (och allt vad man kan behöva) istället för en. Yes, så ser läget ut just nu, Sofia ska ringa ikväll med lite mer info, har fortfarande ingen aning om vilken tid vi ska åka imorgon!
Så nu ska jag skriva en liten packlista (planerarN..) och se ett avsnitt NCIS, det är så mysigt när täcke, kuddar och madrasser redan ligger på mitt golv!
Vet ni.. Idag åt jag lax utan ketchup, och jag tänkte inte ens på det. Det var lite OMG feeling efteråt. Och jag vet att alla äter lax med ketchup, det är fullt normalt.

Anneli är normal.

Kommentarer
Postat av: nina

Svar: yes, har redan flyttat över :)

2011-03-01 @ 06:53:04
URL: http://passionista.blogg.se/
Postat av: (o:

Sex, Drugs and Rock&Roll, det ÄR Problemet.

2011-03-01 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0