Sonnentag.

Igår blev en riktig svullkväll! Godis, chips, dipp, morötter, nötter, läsk.. you name it! Och sen var vi så lata så vi höll oss till tv6 hela kvällen, men det visades rätt bra saker må jag säga.
Idag har pluggat (läst lite tyska och nästan skrivit klart svenskan - prov och inlämning imorgon - hej tidsptimist!) och dansat ZUMBA med Jojjo och Anneli! Det var inte riktigt som jag trodde, men roligt! Väldigt mycket höftrörelser och shaky shaky. Vi kanske ska gå flera gånger faktiskt. Det var lite pinsamt på slutet dock, ca 10-20 killar skulle ha hallen efter oss, så i slutet hissade de upp "väggen" och så stod alla och kollade på oss. 10-20 killar i våran ålder. Och vi tre var de enda tjejerna som icke var medelålders. Och de enda i kortkortshorts (eller shorts överhuvudtaget), hehe.. Och så var man knallröd i ansiktet, förutom Anneli som har en såndär fin hudfärg dygnet runt året om. Orättvist.
Apropå hudfärg har jag börjat jobba lite på solbrännan. Mina fräknar har blivit tydligare faktiskt. Antingen tar man promenader i solen eller så sitter man ute och pluggar, låter väl inte alls konstigt? Jag tycker faktiskt att det är väldigt skönt, och jag tänker bättre när jag pluggar ute också tror jag. Win win!

"-You don't understand, Im a man!
-Well, nobody is perfect."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0