Tjejmiddag!

Eftersom jag inte hade någon ridning idag (och inte behövde gå på clinicen) så kände jag ett behov av att göra något annat - så jag hade en liten tjejmiddag istället. Jojjo, Amanda, Eve, Anneli och Sofia var här och åt baguetter med olika fyllningar och chokladiga bakverk till efterrätt. Oj vad mätt man blev! Imorgon ska jag kanske äta krossade tomater till frukost. Det var rätt gott nu på kvällen i alla fall. När alla utom Sofia hade gått spelade vi lite 007 for old time's sake. Vi har tappat stinget alltså, men vi vann rätt många gånger i alla fall.

Vet ni vad som är bra när man inte försöker få någon att gilla en? Man kan vara precis hur bitchig man vill. Och tro mig, det är jag ibland, det behöver jag vara. Jag blir väldigt lättirriterad när jag inte bitchat av mig på ett tag. Då kan lite vem som helst bli utsatt, men men, that's life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0