Time to shape up.

Åh, jag är helt slut i kroppen. Ridningen gick inte topp precis. Det har snöat en decimeter idag, så det är lite tungt att gå. Jag har gjort situps. Idag ska jag nog gå och lägga mig i tid, har inte sovit ordentligt på två veckor..
Idag fick vi ny info för induviduella valet, och nu går det inte att läsa engelska C, biologi breddning och psykologi B tillsammans längre! För psykologin och biologin låg i olika block, och då krockar något med engelskan. Så då tänkte jag skippa biologin eftersom det var roligare kurser i andra blocket, men då kom nästa problem. Jag vill egentligen läsa filosofi A och retorik eftersom psykologiläraren sägs vara ganska dålig och tråkig. Och opsykologisk. Meen, filosofi A och retorik krockar med varandra, så då blir det till att läsa psykologi B och någon av de andra, men vilken? Retorik (lära sig tala inför publik) ska tydligen vara väldigt bra och användbart, men jag gillar inte riktigt att göra massa tal och så (typ varje vecka..), men det kanske är lika mycket anledning till att välja det som till att inte göra det? Filosofi är ju lite flummigt, men säkert rätt härligt, och OLLE är läraren. Min kära gamla historielärare som äter godis, sitter med fötterna på bordet och tar med sin hemmagjorda halloweenmusik till lektionerna men ändå får mer respekt än någon annan. Killen som alltid klär sig i svart och får sin klass att göra det på skolfotot också. Ja, ni förstår varför jag vill läsa filosofi. Och för att det verkar lite intressant. Fast retorik verkar mer användbart, men vet inte riktigt om det är min grej..?

Fyra små sanningar:
1) Det är omöjligt att röra alla tänder med tungan.
2) Alla idioter som läste första prövade.
3) De inser att ettan var en lögn.
4) Nu ler du för att du är en idiot.

Nu ska jag duscha, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag log inte, så den där sanningslistan stämmer inte på alla.

2011-02-11 @ 21:00:49
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: nina

"hemmagjord halloweenmusik" - haha, dör lite!



Svar: ja, gjorde den över ett år sen :) det står "Never Give Up" och är på själva axeln (inte axel-ryggen, om du förstår)!

2011-02-11 @ 21:05:06
URL: http://passionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0